Indragosteste-ma Tu

Pune-ti cea mai buna masca a ta. O sa fie greu. Dar fa-o. Dovedeste ca esti cea mai buna. Ascute-ti ghearele in oasele mele. Sterge tot cea fost in mine. Daruieste-mi un suflet. Creaza o inima pentru haosul din mine. Umple-ma cu iluzii adevarate. Vreau sa devii boala mea si drogul meu, indragosteste-ma pana la pierzanie. Intregeste-ma cu tine si apoi musca din mine cum nu ai mai muscat niciodata. Vreau sa imi simt gustul sangelui. Nu-mi mai vreau interiorul abstract, aratami-l !! Nu ma creste incet si meticulos. Iti vreau instictele primare. Fi furia dezlantuita, ucide-mi pacatele. Exploateaza-ma !! Sfasie-mi carnea intr-o frenezie nebuna. Descopera-mi biologia si apoi dezorganizeaza-mi materia. Vreau macel. Anuleaza-mi tumultul gandurilor cu placerea durerii. Zbuciuma-mi trupul, descompune-ma, dezorganizeaza-ma. Transforma-ma, alunga-mi nalucile. Vreau sa existi doar tu. Dispari apoi pentru a-mi bantuii doar visele si gandurile. Lasa-ma pierdut intr-o convulsie rupta.

Tu meriti sa imi futi existenta!

Fa-o !

About Gabriel

They all want to go to heaven... but nobody wants to die...
Acest articol a fost publicat în Love. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

